Sider

torsdag den 26. maj 2011

En dejlig dag

(Et gammelt billede fra sommeren '10)

Som I måske kan se, har jeg ændret bloggens "look" en smule. Jeg synes at det andet blev lidt trangt, specielt, hvis jeg skal begynde at inkorporere flere billeder i mine indlæg. Jeg skal bare lige have fundet mit kamera frem. Jeg har ikke brugt det siden jeg flyttede, og jeg er ret sikker på, at det ligger i en kasse i min mosters kælder. Hun er heldigvis ikke så langt væk, da vi jo bor i samme gård, så jeg må få spurgt hende (pænt) en af dagene.

Okay, mit sidste indlæg var søndag, men der er virkelig ikke sket særligt meget nyt i mit liv. Jo, altså, mandag var jeg til skriftlig danskeksamen. Buuuh. Tirsdag lavede jeg absolut INGENTING. Altså, ingenting. Jeg stod op, så fjernsyn, spiste morgenmad, så fjernsyn, ringede til Telia, ringede til Skanred (UPS har lavet en fejl), så fjernsyn, så Project Runway (dette kan ikke betegnes som bare at se fjernsyn - bedste program ever!), lavede lasagnette, gik en tur ned til søerne, hvor jeg selvfølgelig skulle tisse helt vildt efter at være kommet halvejs rundt, hvorefter det også begyndte at regne, kom hjem, lavede te, hjalp min veninde med sin opgave, gik i seng. Årh, jeg havde så dårlig samvittighed over at være så inaktiv, men jeg vidste virkelig ikke, hvad jeg ellers skulle lave.

I dag har tilgengæld været bedre, men is har det jo med at gøre alting bedre, ikke? Og her er lige dette indlægs "Moment of Zen":
Lykken er at have en søster, som samtidig føles som éns bedste ven. En søster, der er sjov, sød, klog og SJOV, som også kender én ud og ind. En søster, der tager én under armen på vej ind til byen, hvor man er på vej ind, fordi den selvsamme søster ved, at en is altid er den perfekte måde at afslutte dagen på. Lykken må være at have en søster, der kan få én til at grine med maven. I LOVE YOU, Mille. Jeg håber at vi kan lege amerikanske tourister snart. Pleeease?

Nu tror jeg at jeg vil hoppe i seng. Godnat!

1 kommentar:

  1. ELSKER dit nye layout! B-)
    I lige måde sødeste, søde.
    Love ya 2

    SvarSlet