Sider

onsdag den 11. maj 2011

Endelig færdig!

SÅ! Nu er jeg ummidelbart færdig med min tale. Tror jeg nok. Klokken er 00.20, så jeg bliver nødt til at være færdig. Jeg har rigtig svært ved at bedømme kvaliteten af den, for jeg føler at jeg har stirret mig helt blind på den. Kender I det? Jeg kan slet ikke overskue, hvad jeg har skrevet, for jeg har som sædvanlig ikke skrevet den i kronologisk rækkefølge, hvilket betyder at jeg har kaget rundt i det i otte timer, og nu er jeg slet ikke i stand til at læse den igennem objektivt. Men, jeg håber, at den er okay. Ellers går det jo nok. Det vigtigste er, at jeg gør det.

Åh, jeg kan godt mærke nervøsiteten melde sig. SOFIE. Det skal nok gå. Det er 5 minutter af dit liv (5 minutter og 34 sekunder, faktisk, jeg har timet det), men det er snart ferie, og alle vil have glemt det efter sommerferien. Så, hvis du blower det fuldkommen, så er det ikke jordens undergang.

HVORFOR VIRKER JEG SÅ UTROVÆRDIG LIGE NU? Jeg tror overhovedet ikke på mig selv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar