Sider

fredag den 13. maj 2011

Ikke flere opgaver!


 

Så! Nu er der ikke flere opgaver tilbage i år. Jeg "teamede up" med min kære study buddy (og veninde), Nicoline, igår (HEJ NICOLINE!), hvor jeg fik skrevet stortset det hele. Det var en utrolig produktiv dag for mig, og jeg vil sige det sådan, at jeg NU forstår, hvorfor mange finder studiegrupper så effektive. Selvfølgelig kommer det også an på, hvem du er sammen med, men jeg tror i virkeligheden at jeg arbejder allerbedst i denne her form. Normalt kan jeg slet ikke koncentrere mig, når jeg skal skrive, og skal hele tiden "liiiiiige" gøre et eller andet. F.eks. er det pludselig super vigtigt at gulvet bliver vasket, eller at afløbet bliver renset. Der har også været tilfælde, hvor humus pludselig er en livsnødvendig ting, som jeg bare må lave - og helst midt i opgaveskrivningen.

MEN, når man har en study buddy, kan man jo ikke bare begynde at støvsuge, vel? Så, jeg måtte virkelig tage mig sammen, hvilket var super godt for mig.

Da jeg så kom hjem i dag, var jeg SÅ udkørt. Nu havde jeg så heller ikke sovet mere end højst fire timer i nat, så det havde måske også noget med det at gøre. Vi havde fri kl. 12 i dag, i stedet for kl. 15, da vores lærer var syg. Skønt, hva? Det var som universet havde set mig vende og dreje i sengen i nat og havde tænkt "Nååååårh, stakkels lille menneske, nu skal vi nok gøre din lærer syg for dig". Ikke at jeg var GLAD for at han var syg - det er jo synd for ham, men oh my god, hvor var det bare perfekt timing for mig. Er det meget strengt sagt? 

Der er faktisk galla-middag henne på vores skole i aften, for 2. års-eleverne, hvor vi andre også er inviteret med. Jeg tror bare at jeg er alt for træt... og jeg har heller ikke noget rigtig fint tøj, synes jeg. Så oh well. Så må jeg bare hygge mig med en film og mine hjemmelavede frikadeller i stedet.

TTYL, Babettes.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar