Sider

tirsdag den 17. maj 2011

Here Comes The Sun (du du du du)



Jeg er hjemme igen fra min skoles morgenmadsfiesta, hvor vi fik udleveret vores eksamensplaner og årskarakterer. Lad os tage det værste først. Jeg skal desværre op i kemi og fysik. Jeg havde håbet, håbet, håbet på psykologi, men man kan jo ikke få det hele. Måske bliver det okay, hvis jeg bare sørger for at læse grundigt op. Jeg har ikke lært noget i fysik hele året, så der skal jeg virkelig have indhentet noget. Kemi er mit yndlings naturvidenskabelige fag, men det betyder jo ikke nødvendigvis, at man er god til det, vel? Jeg var rigtigt god med i starten, men er efterhånden faldet lidt fra. Det blev pludselig en anelse for kompliceret. Oy. Fuck. Shit. Det bliver sgu svært, det her.

Men, men, men. Nu til mine årskarakterer.


Denne sang er både passende, fordi solen lige netop nu er brudt igennem de deprimerende regnskyer her i Københaven. HERE COMES THE SUN. Dette er en lille sidehistorie, men seriøst, solen bryder ALTID frem, når nogen synger denne sang. Da jeg var på loppemarked i lørdags regnede det også, men så begyndte ham "one-man-band"-duden at spille "Here Comes The Sun" and så kom den! Måske er denne sang indehaver af magiske evner?

MEN, tilbage til mine årskarakterer. Mit gennemsnit er HELDIGVIS steget siden mine terminskarakterer i marts. Det var jo altid noget. Og se, jeg er ikke sikker på om jeg skal nævne det her, for jeg er så bange for at det bliver opfattet som at jeg blærer mig, men jeg har bare sådan behov for at sige det, om ikke andet for at jeg så selv måske kan fatte det. Jeg har fået 10 i samfundsfag! Det var virkelig, virkelig uventet, men bare så dejligt, for jeg har sådan kæmpet det sidste halve år for at sige mere. Det er dét, mine lærere har eftersøgt rigtig meget fra mig, men jeg gør mit bedste. Jeg håber virkelig at jeg kan komme mere på banen næste år... det skal jeg bare. Jeg ved ikke, hvad det er jeg er så bange for, men jeg må arbejde på det her i sommerferien, for næste år er serious business.

1 kommentar:

  1. Hej, super fin blog du/i har ;)
    kig evt forbi min hvis du får lyst på linebiine.blogspot.com ;)
    //Linebiine

    SvarSlet