Sider

torsdag den 26. maj 2011

Læseferie - Yeah, Right


Årh, det der læseferie, ikke? Hvem får rent faktisk LÆST? Vi har allesammen fået en "læseplan" fra vores skole med forslag til, hvordan vi kan strukturere vores tid, men Jesus H. Christ, hvem har selvdisciplin nok til at følge sådan én? Please tell me it's not just me. Det er nok også fordi jeg føler, at jeg har masser af tid at løbe på, hvilket er en falsk følelse af tryghed, da der jo er mindre end to uger til min første eksamen. Take yourself together, Sofie, times a wastin'.

Men det er bare meget sjovere at læse blogs og bygge videre på sin ønskeliste, ikke? Når jeg engang får mit kamera tilbage, bliver der endnu flere overspringshandlinger, tror jeg. Det bliver selvfølgelig sjovt for mig, men knap så sjovt for min i forvejen voksende dårlige samvittighed.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar