Sider

torsdag den 30. juni 2011

Torsdags gøremål



Er det ikke en sej bil? Jeg måtte bare tage et billede af den, da jeg så den.  

Jeg tog ind til byen igår, men fik ikke nået så meget, da jeg havde en aftale med en veninde. Det var MEGET varmt, og jeg var derfor lykkelig for at jeg havde et ærinde i Matas, da de har air condition. Derefter tog jeg i H&M for at købe strømpebukser, men der var så mange mennesker, at det virkede helt uoverskueligt. Der SKAL jeg altså ind i dag, for mine strømpebukser er helt hullede nedenunder. Jeg gik også i Lisbeth Dahl og fik købt den fineste lysestage + to skåle, begge med 40% nedslag i pris (billeder kommer snart). Så, ja, jeg skal altså lige derind igen, denne gang uden tidspres, og forhåbentlig med et lidt mindre mylder af mennesker, nu hvor mange burde være taget til Roskilde.  

Her en lille to-do-list til mig selv: 

Dagens gøremål: 
  • Købe pensler i Søstrene Grene, kigge i UrbanOutfitters, Zara og TopShop.
  • Støvsuge
  • Vaske gulv
  • Købe ind
  • FaceTime med min kæreste (torsdag er vores dag, for der har han fri)
  • Male endnu et billede
  • Bage boller
Nu må vi se, hvor meget jeg rent faktisk får gjort. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar