Sider

fredag den 1. juli 2011

Forsøg #2

YES. Nu er jeg ved at forstå teknikken, tror jeg.

Igår aftes forsøgte jeg mig igen med min kære nye hobby, at male, og det gik lidt bedre denne her gang, synes jeg, muligvis takket være mine nye pensler fra Søstrene Grenes. Da jeg brugte penslerne fra Tiger føltes det som om, at det var dem, der styrede mig, hvorimod det med disse pensler endelig føltes som om, jeg havde noget at skulle have sagt. De kan KLART anbefales. De er billige, så det er ikke jordens undergang, hvis de går i stykker, og så er de af super kvalitet. Håndtagene (skafterne? Hvad kalder man dem) er så lækre at holde, og penselhovederne er tykke og bløde.

Det er garanteret ikke specielt interessant for andre, men jeg har en mission om at have flere billeder med i mine indlæg, så her kommer en lille mini-male billedserie. 











Ja, det er så en tændstiksmand med butterfly, der sjipper om natten. Nej, jeg er ikke på LSD, selvom at man godt kunne tro det. 

Lige nu er jeg igang med at bage boller. Det fik jeg ikke gjort igår. Jeg har valgt at bruge denne opskrift, som jeg så har ganget op med 2, så jeg får 20 boller ud af det. Så kan jeg fryse nogle ned + give nogle væk. 

Jeg kom også i UrbanOutfitters igår, og jeg gjorde noget, der var så pinligt, at det ihvertfald er kommet på min top 10 over pinlige ting jeg har gjort i mit liv. Det lyder måske ikke af meget, men hvis I vidste, hvor mange pinlige ting jeg har oplevet/gjort, så ville I forstå alvorligheden af min statement. Det var SÅ slemt, at det fortjener sit eget indlæg, så det vil jeg skrive om lidt senere. Åååh, det er så typisk mig. Men jeg fik købt en super sød nederdel, så det er jeg rigtig glad for. 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar