Sider

onsdag den 1. juni 2011

Kemiforsøg og stjernedrys

Jeg er lige kommet hjem fra kemiforsøgrepetition, og... jeg føler mig ikke rigtigt specielt meget klogere på, hvad det er jeg skal. Jeg begik den fejl at spørge ind til konceptet "mol", og jo mere læreren prøvede at forklare det (jeg vil ved med at ligne et spørgsmålstegn), jo værre og mere forvirrende blev det. Jeg dumper. Jeg ved det bare. Det bliver et epic fail.

Men, jeg bliver nødt til at begynde at læse på det nu. Der er mindre end én uge til min eksamen, og jeg bliver nødt til at tage mig sammen. Så ved jeg i det mindste, når jeg dumper, at jeg har gjort mit bedste.

I går var en stor dag for mig. Jeg fik nemlig, efter at have besøgt 12 forskellige genbrugsbutikker, afmystificeret genbrugs-butik konceptet for mig selv. Jeg har ikke været inde i særlig mange genbrugsbutikker før, men jeg har fået 1000 kr. af mine bedsteforældre til at købe sommertøj for, og jeg tænkte jo med det samme, at genbrugsbutikker er en helt genial måde at spare penge på + at man kan finde noget helt unikt. Men holy cow, der var langt mellem snapsene. Jeg købte to kjoler og én jakke for 125 kr. Og ved I, hvad jeg har fundet ud af? Det handler om HELD. 100%. Man kan være så heldig og så uheldig, og jeg var lidt heldig igår. Hvis I skulle være interessede, kan I se tøjet her:

Kjole nr. 1:


Mønstret på kjolen up-close. Det er et frygteligt akavet billede, det der, men jeg vidste ikke, hvordan jeg ellers skulle vise mønstret. Der er to ting ved denne kjole, der er lidt uheldige. Det første er længden. Den har den der akavede længde, hvor den enten burde være længere eller kortere. jeg vil helst have den kortere, da det virker lidt mere sommerligt. 



Kjole nr. 2:






Jakke:


Hvis I kigger efter, kan I se den opvask, der venter på mig. :( Hvor er det pinligt. 


Som jeg i dag havde udenpå dette tøj: (Jeg ved godt, at jeg går lidt amok med billeder nu, og at det sikkert er hamrende uinteressant, men jeg prøvede for engangs skyld at se lidt ordentlig ud i dag, og jeg har lyst til at kunne kigge tilbage på denne dag som den dag, hvor jeg PRØVEDE. 




Det var alt! 

Slutteligt, vil jeg bare lige sige tusind gange tillykke til min brilliante lillesøster, der igår fik 10 i sin mundtlige engelskeksamen. Mille, du er en star, og jeg er så glad på dine vegne. Jeg håber at du vil være der for mig på tirsdag, når jeg får -03, og lade noget af dit stjernedrys drysse ned over mig. Når det regner på præsten, drypper det også på degnen, ikke? TILLYKKE, MILLE!

3 kommentarer:

  1. Hov der var lige et nyt indlæg fra dig.. langsomme google reader! :p

    Sikke en masse lækkert tøj du har fundet dig :D

    SvarSlet
  2. Tak Tak uglerne er meget søde men design er op og ned hehe:D...

    Pizza'en kunne godt værre bedre Cocktail Pølserne var ikke så gode der på, har fået nogle der var bedre:D

    SvarSlet
  3. Den kommer op i løbet af i dag ^_^ hvor dejligt!!

    Ja, var også rigtig ked af det over det ... men nu når jeg har tænkt det igennem begynder jeg at se det som en fordel. Jeg vil jo kunne få muligheden for at se meget mere af landet, og møde mange flere mennesker dernede; hvilket vil sige jeg kommer endnu tættere på kulturen og Kiwi livstilen :D! Eller det vil jeg da tro.

    SvarSlet