Sider

mandag den 27. juni 2011

Hobbies og fritid, part deux

Drumroll, please...


Voila!

Mit allerførste maleri er færdigt. Altså, jeg vil sige det sådan... jeg tror ikke at jeg skal sige mit job som studerende op. På den ene side vil jeg gerne beholde det, for det første fordi at jeg ikke føler at jeg kan være bekendt at give det til nogen, for det andet fordi det er mit FØRSTE billede, og starten på min nye hobby. Jeg kunne selvfølgelig også give det til en eller anden stakkels sjæl, men det er bare næsten tarveligt, for man kan jo ikke rigtigt sige nej tak til hjemmelavet kunst, vel? (Jeg har lige vist det til min kæreste og han vil MEGET gerne have det - han er en engel!).  

Jeg er lige kommet hjem fra en kort tur nede til søen, og på vejen så jeg noget, der måske kan være en løsning på alle os, der ønsker feng-shui i hverdagen's problemer: 



Sådan kan man også rydde op, hva? Free for all! 

Her er nogle billeder fra min aftentur. Jeg har besluttet mig for at tage mig sammen og gå en tur hver aften. Både for at få noget frisk luft, men også for at få noget motion. Alle mine legekammerater er taget til Roskilde (bortset fra to dejlige legekammerater), så jeg må sørge for at underholde mig selv, og jeg har besluttet mig for, at jeg SKAL ind at kigge på sommerudsalg en af dagene. Også selvom at det ikke er så sjovt alene. PS: Er det bare mig, eller lyder ordet "legekammerat" ikke ret... usømmeligt, når man er 22 år? ÅH, jeg vil bare slet ikke være så gammel. 








PS: Jeg ELSKER mit 'hood. 


3 kommentarer:

  1. Det er virkelig godt lavet det billede!

    Nicoline

    SvarSlet
  2. Skønne billeder.. og da et super flot maleri du fik lavet.. :) Jeg vil også i gang.. og det har jeg så sagt de sidste 2 år.. haha.. Mon jeg når dertil?

    SvarSlet
  3. Tusind tak, begge to. Hvor er I søde. <3
    Jeg tror at du når dertil, Tanja, helt sikkert, men jeg vil foreslå at du tager ud og køber tingene med nogen, for så bliver det et projekt. Det hjalp ihvertfald for mig, at man far sagde "NU GØR VI DET!".

    SvarSlet