Sider

lørdag den 18. juni 2011

Title Unnecessary

Nå, jeg er så småt ved at komme mig over min grimme, dumme eksamensoplevelse. Jeg har snakket med en pige fra min klasse, som har oplevet det samme som mig. Jeg er rigtig ked af det på hendes vegne, men også lettet over, at det ikke bare er mig, der er helt sindssyg, og at det ikke kun var mig, de var sådan over for. Det er faktisk ikke karaktereren, jeg er utilfreds med. Selvfølgelig ville jeg gerne have klaret mig bedre, men det var sgu ikke, da jeg fik karaktereren at jeg græd, det var UNDER eksaminen. Jeg ved jo godt, at jeg ikke er nogen fysikhaj, men det er heller ikke det, det handler om. Det handler om at behandle mennesker ordentligt. Der er noget galt, hvis man som elev føler, at de ikke ønsker én det godt, og at de ikke vil én det bedste. Er der ikke? Men jeg har ikke tænkt mig at klage over det, for jeg vil ikke gøre mig til dommer over, om karakteren er fair eller ej, og det er vel det, man i teorien klager over, ikke? Jeg ville bare ønske at jeg som menneske, ikke havde oplevet det, for nu kan man da kun være endnu mere ræd for eksaminer. TAK FOR DET, DOUCHE BAG.

Men videre til det gode og det søde. Jeg har i dag tilbragt aftenen med min søde veninde, Nicolette Nicoline. Vi lavede mad sammen, spiste sammen, snakkede sammen, spiste dessert sammen, og så lidt af en frygtelig film, kaldet "The Lake House" sammen. Hun havde de fineste fødselsdagsgaver med til mig (billeder kommer meget snart, når der er dagslys), og jeg må sige, at min fødselsdag har varet længe i år! 

Jeg har endelig alle tre ting nødvendige for at kunne tage billeder: kamera, kabel og batterier. YAY. Og så er der en anden ting, der også skal fejres. Nu mangler jeg kun min AT-prøve på mandag, og så har jeg officielt sommerferie. S-O-M-M-E-R-F-E-R-I-E. Life is grand. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar