Sider

torsdag den 9. juni 2011

Bare lige en update

Undskyld stilheden. Det har bare været en rigtig stressende periode for mig, og selvom jeg er startet på en masse indlæg, hvor jeg forklarede helt præcist hvad der foregik, er det bare ikke lykkedes mig at skrive dem helt færdige. Jeg har heller ikke tænkt mig at skrive så meget nu, for det har været en rigtig lang dag og jeg har lovet min dejlige søster at undersøge nogle ting for hende til hendes eksamen i morgen, så det vil jeg gøre nu. Min egen eksamen gik forresten ikke så godt, men oh well. Mere om det en anden dag. Det var min fødselsdag i mandags, og i morgen holder vi fest for mig nede i min gård, hvor hele min familie kommer. Min søster kom nok om eftermiddagen, for at hjælpe mig, og Karla, min yngste søster på 5, kommer og hjælper mig med at lave kage. Vi skal også have neglelak på og så skal jeg sætte hendes hår, så det bliver en rigtig tøse-eftermiddag.

Der kommer snart et indlæg med billeder af alle de fine ting jeg fik på min fødselsdag. Jeg har verdens bedste lillesøster, by the way. Der er simpelthen ingen konkurrence.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar